Wednesday, September 10, 2008

.: Otrolig Människa :.

Vi kan kalla henne för Sara. Men det är inte hennes namn. Hon är ialla fall helt ut i bängarna konstig. Kanske är hon en alien eller något. Hon sa en dag, eller frågade väl snarare "tycker du jag är snyggare än min syster?" Varav jag sa "huh? Vad spelar det för roll?" medans hon visar mig en bild på sin 6 år äldre syster. Jag sa att "smaken är som baken, jag vet inte." Jag tycker inte "Sara" är nå snygg heller. Sedan säger hon "jag tycker jag ser bättre ut än min syster, vi är liksom inte lika varandra alls!" Och sen efter ett tag "jag försöker inte vara självkär eller något i den stilen..." Jag suckar. Den kvinnan som blir 25 nu i helg håller aldrig käften!

Sedan berättade hon att hennes syster låser in sin man i garderoben när hon är arg på honom! Mannen som vägrar skaffa sig ett jobb. Och han är farsa till två barn också. Systern jobbar på ålderdomshem varav nån man där påstar att hon försökt kväva honom med sina stora bröst. Herregud, är de här människorna verkliga?! De bor förresten alla hemma hos hennes morsa med! Sara vet ingenting om omvärlden, det är nästan för synd om henne tycker jag. Jag försöker stå ut med o lyssna på hennes babbel om ditt och datt! Men man orkar bara så mycket!

Och idag sa hon att hon skulle vilja ha internet, och efter det nämner människan hallucinationer. Vart kom det ifrån!

Och hon pratar så högt så alla hör från ena änden av rummet till den andra. Och skrattar och beter sig som en galen "jag är så snygg attityd" människa. Fnyser med handen sådär präktigt emellanåt också.

Och människan är mullig men tycker att en annan smal person är fet?
Och ur hennes väska kom det en kackerlacka ur! Det finns människor som skyller kackerlackor på henne, de har hittat några få på jobbet.USH!

Give me a break! Varför finns det såna konstiga människor!

No comments: