Sunday, January 11, 2009

Hej, jag vet att det var aplange sedan jag skrev nagot har men det ar for att jag inte har en egen data och har bara sporadisk kontakt har just nu men det borde andra sig inom en manad eller tva for vi ska skaffa oss data snart o da kommer vi ha internet ocksa. Sa det sa.
Mamma salde huset och bor med syster nu, de verkar trivas bra! Gott!

Min lillebror o hans sota Madde fick en son 13 november, en liten pytte Niklas. Pytte Kimmo, pytte lillskit nr 2. :P Han vagde bara 830 gr da han foddes, jatteliten medans min jatte vagde som Kimmo 3.9 kg vid fodseln. Min tos ar nu 16 manader och gar som en stormvirvlel overallt, hon gillar hundmat [ysh sager mamma] men hon ar for snabb ibland. Leia springer ivag och ibland ramlar hon pa rumpan. Hon har gatt nu ett tag, min lilla sotgurka. Haret hennes vaxer, det ar rodblont. Vet ej vart hon fatt det ifran for bade jag o josh ar brunetter!

MIn ar nu 12.3 kg tung o ar 83.8 cm lang!

Leia har staffinfektion pa rumpan igen, men den ar pa G att ga bort!

Kram till er alla!

No comments: