Saturday, February 28, 2009


Hej. Har kommer en liten uppdatering fran vad som hander harborta, saklart kan man ju inte beratta om allt som sker men allmanna saker. Det mer privata hor bara till oss har [eller till narmsta vanner och familj]. Nu sa, Leia ar sjuk och gar pa antibiotika igen. denna gang ger den henne dalig mage och hennes aptit ar inte bra alls men hon dricker bra [fast inte juice eller mjolk, kan ej ge juice da magen ar som den ar.] Och sa hostar hon slem nar hon kan och ibland hostar hon sa hart och mycket att hjartat far upp i halsgropen. Dessutom har hon utslag dar nere som branns pga hennes mage och jag lider sa med henne. Nar hon grater far jag verkligen halla mig!

Jag hade tur att se Kirsti pa FB idag. Det var supermys. Ville prata mer men Leia var sa trott o gnallig o sjuk att jag kunde inte :(

Ska skaffa skype ocksa. Bra ide Kirsti!

Saknar!

No comments: