Tuesday, September 18, 2007

.: Immigrations Intervjun :.



..... Idag. Den 18de September. Var en läskig dag. Idag var nämligen intervjun i Memphis, för om jag skulle få stanna eller inte. För dem att se om det var ett bluff äktenskap. De frågade bland annat om jag planerade att gifta mig när jag kom hit. Vi fick hålla upp vår högra hand o svära på att vi sa sanningen och inget annat än den. Jag ljuger aldrig. Men det var kul. Typiskt amerikanskt. Men det tog bara 15 minuter och jag är godkänd amerikan nu antar jag. Om två veckor kommer den riktiga Greencarden och jag kan skaffa mig social security card då med och körkort för bara 150 kr ;). Sa yay. Sex timmar till Memphis för 15 minuters intervju... och sex timmar hem. Helt sjukt! Och jag vet inte hur många gånger vi fått berätta hur vi träffades. Haha :P

.::.

No comments: