Tuesday, October 2, 2007

.: Idag :.

Ush för idag. Tvi för idag. Vi har varit i Crossville i sju heela långa timmar. Först bebisläkare sedan till min läkare för att sedan fara snabbt till Health department för att komma på det här programmet som ska betala biopsin för mina "onormala celler" [de ringde o sa att jag hade onormala celler som kan tyda på cancer eller bara nå cellförändringar] sedan tillbaka till min läkare för att göra testet och gynundersökning men det kunde inte göras då jag blödde för mycket och jag trodde mensen var över så nya tiden är om 3 veckor. Samma dag som Leia har bebisläkare vilket är ett stort plus. Men nu fick jag iaf en nuvaring. http://www.nuvaring.com. Min läkare satte i den idag, man tar bara ut den en gång per månad. Man har i den 30 dagar och sedan ute i 7 dagar och sedan sätter man i en ny. Bra preventivmedel tycker jag! + att jag fick tre månader gratis :D <3

Men stackars Leia har blitt buren, lyft opp, satt i bilstolen, lyft i bilstolen, matad i bilen o hos läkaren, blöjbyte i en trång liten bil och en kortisonspruta för sitt eksem hos bebisläkaren så nee, lillan är inte glad idag och mamma lilla kan inte rå for det!

No comments: