Monday, October 22, 2007

.: Flytt :.

Imorgon bär det av... Vi flyttar till en lägenhet med två sovrum och vardagsrum och vi kommer dela med Jimmy. Leia får sova i vårt sovrum. Sedan senare när jag börjar jobba kommer vi spara pengar o bo så billigt vi bara kan för att sedan köpa ett hus. Förmodligen. Då blir det säkert bara jag o Josh o lillfisen. Så skulle jag ju vilja ha det, för jag vill inte plocka undan karlar. Gruff, de är alltför stökiga. Jag kommer vara på dem som en hök o städa efter sig själva.

Lägenheten är på andra plan. Det är tvåvåningshus med 4 lägenheter. Den ligger nära sjön och man har supersöt utsikt av en röd gammal lada utanför o skog på andra. Lantligt men mysigt!

Sjön är ju vacker. Även vintertid :)

1 comment:

peter:panopticon said...

yey! vad kul, grattis!
hoppas det blir bra där!

<3