Friday, November 16, 2007

.: Var ett tag sedan.. :.


Leia är nu tre hela månader fyllda, idag! Hon växer för fort. Nu vill hon vara med hela tiden och mamma får aldrig en lugn stund. Nu är hon lite tröttis o hojtar i sängen sin hos farmor men mamma sitter här ända. Hon är inte ledsen. Bara säger till att hej här är jag! Idag kissade hon på sig med, så mamma fick ge henne ett bad. Sedan var det matdags. Sedan tog mamma en dusch och pappa var laaat hela dagen. Latgubbe till farsa Leia har! :P

.::.

Jag har ingen internet just nu. Men det vet väl ni alla? Hoppas jag!

.::.

Annars händer det inte mycke här. Saknar mina vänner. Hade en dröm att jag var på flygplatsen och mötte upp med Maja och Nina. Min mor och Maja syster kommer inom 3-4 veckor. Den 10 December. Yay! Längtar så! Första gången mor min får se sitt första barnbarn!

.::.

Och jaa.. Den nya lägenheten är toppen. Jag trivs väldigt bra, men vi har ett problem med lösspringande katter. Tycker synd om dem. Och på något vis lyckades dem ta sig in i vår bil och de kissade där så nu stinker bilen och jag är bara arg och frustrerad på dem. Och jag har ju en bebis att tänka på. Nä, nu får Josh mer än gärna fånga in dem och göra sig av med dem. Släppa ut de nånstans i vildmarken vore bra. Vill ej att de hittar sin väg tillbaka. Dumma katter. Gruff! [Finns inga katthem här! Och inga ursäkter för att människorna som haft de slutat bry sig om dem!]

.::.

Over and out!

.::.

No comments: