Thursday, December 6, 2007

.: Nu vankas Jul :.


Nu var det ett tag sedan jag hade tid med min blogg. Eller tid och tid.. Jag har väl inte valt att skriva också, men det spelar inte någon roll. Här händer inte så mycket förutom att jag stormlängtar tills på måndag. Min mamma och min syster kommer! Och de stannar över jul. Ska bli jättekul :D. Baka lussekatter ska vi!

Leia håller på och får sin första tand. Hur spännande som helst! Hon greppar sina tår, sitter bättre men är en jättestor bebis. Hon ser mer ut som 6 månaders gammal men är ju bara 3. Kuligt och jätte frisk. Inte varit sjuk en endaste gång! Dessutom ler hon alltid och skrattar. Sällan min pärla gråter. Jag är så lyckligt lottad säger alla. Kanske det! Min morbror fick en bebis med som alltid bara skrattar och är glad :). Vad mer är nytt med henne? Hon äter på sin hand och har tappat en del av håret. Hon pratar ofta mycket och glatt och tycker mest om o vara på rygg o sparka. Hon avskyr att vara på magen, så obekvämt att inte kunna göra något!!

Jag hoppas alla mina vänner har det bra. Tänker på er och speciellt nu i jultider. Ni har alltid känts som en del av min familj. En del kanske mer än andra och det finns tillfällen jag oroar mig för er också.

Känns som jag suddats ut lite granna sedan jag blev mor. Allt är och kretsar kring Leia. Men det är ju som sig bör, jag har inget att säga om mig själv egentligen. För allt flyter ju på och är bra! Den 16 december firar jag och gubben ett års giftermål. Han friade på Thanksgiving [22 november]. Vad jag älskar honom men han måste börja röra på sig mer, latisen! I januari börjar jag söka jobb också! Yay! :D

God Jul till er alla! <3

No comments: