Wednesday, July 4, 2007

.: 4de Juli - Amerikanska Nationaldagen :.

God Morgon. Jag har varit vaken nu i en timme kanske. Sitter här och kollar det som jag brukar kolla, lite uttråkad. Josh ligger i sängen fortfarande. Min gosiga karl. Idag kommer dessutom Direct Tv hit och installerar tv. Sedan ikväll antar jag att jag får se hur de firar sin dag här i Spring City. Blir väl fyrverkerier antar jag. Jag har ju ingen aning egentligen. Hoppas på lite roligt.

Inatt har jag haft så ont i höger höft, ibland tror jag att höften ska smälta bort. Och det är så svårt att ligga bekvämt, tillslut ger man ju bara upp. *suck*

:

Tänker pa Malin. Hon är så fin. Min nya frände i norr. Kan bara inte låta bli. Lilla trollunge!

:

Även Erica finns i tankarna. Skönheten gifter sig snart. Och jag kan inte vara på plats! :'( . Det känns jobbigt faktiskt. Vill ju se hennes stora dag. Hoppas på många bilder! Jag vill ju se det jag missar och ändå vara delaktig på något vis. Måste lura på en fin bröllopspresent också, kanske blir försenat. Jag är ju inte rik alls. Men ni finns i mina tankar. Kanske vore Fornvännen något for Grim? [Inte som bröllopspresent dock]. Vet ej än vad jag ska göra med allt jag haver i Sverige!

:

.::.

No comments: