Tuesday, June 19, 2007

.: Helt vanlig jävla tisdag :.



Hej vännerna mina! Jag sitter här och hoppas på att jag ska sluta svettas, det är så varmt och kan ej duscha just nu för har fortfarande sopandet i köket kvar och disken. Jag vet att jag kommer bli svettig av det med. Blääh. Har städat toan och sovrum och vardagsrum, mest golv för resten såg bra ut. Försöker att inte belasta svanken för mycket.

Längtar tills Josh kommer hem ikväll. Han är så vacker i mina ögon. Hans burriga skägg och håriga bröst.. Det är manligt! Jag vill minnas att det var ett par töser i min konstklass som pratade om att de tyckte att man borde raka sitt skägg och bröst om de hade håriga bröst och ben också för att vara snygga. Min kommentar till det var.. Men varför blir ni inte ihop med en kvinna eller en queer då? För om man vill ha en karl vill man väl ändå ha en karl? Eller? :O

Nåja.. Vet ej mer att förtälja för denna gång!

No comments: