Sunday, June 3, 2007

.: Vad man kan sakna..:.



Saknar!:

* Visbys kullerstensgator.
* Svensk mat. Bearnisesås. Mums. Även om det säkert var franskt från början!
* Mamma <3
* Nina söta.
* Rikard filuren och andra vänner.
* Moraskog!

Vad har jag gjort sedan sist då? Hmm.. Jo jag sydde hela långa dagen igår hos farmor. [Joshs]. Gör en vit pokadots omlottklänning, är för varmt här så måste ha något ljust! Men den blev bara nästan klar även om jag påbörjade klippa mönster o tyg från nio på morgonen. Avslutade för dagen 5:30 på kvällen. Och ojoj vad ont jag hade i svanken efter. Kanske inte så skönt med jättemage längre!! Pust! Tur att Josh gav mig lite ryggmassage så gott det gick. Kan ju ej ligga på magen! Bläh!

::

Och idag så skulle vi simma men det var så mycket folk överallt så det blev ej av. Jag ville ju testa min nya baddräkt! Men men får bli nån gång i veckan nu istället. Vi satt en stund hos Tina och umgicks och sedan for vi hem. Josh gjorde mat idag [Wee!!} medans jag städade i sovrummet. Gör det redo för bebissängen där med, så nästa gång Josh är ledig [läs onsdag] ska vi ta isär spjälsängen och montera in den i sovrummet. Så jag kan få leka lite då :)

.::.

No comments: