Thursday, August 9, 2007

.:Ingen Bebis?:.

...Har Leia Katarina kommit än? Nej är svaret. Hon är segare än segast och är väl kanske ej redo ännu. Men hon sprattlar som en fisk i magen. Och det känns ju som att det är nära, jag vill helst att du kommer nu döttra min!

:

OCD eller Tvångssyndrom är jobbigt att ha. Kim lider av det, även om hon menar väl så är det inget jag vill ha över mig. Vad gör man med människor som dessa???

:

Livet är kort. Det behöver inte vara kliniskt rent eller perfekt runt om sig. Det spelar ingen roll vikken färg en sak har eller om den står en cm fel. Vem har så mycket fritid att de börjar bry sig för mycket om petitesser? Är inte livet värt att leva istället, vad uppnår dessa pedantiska OCD människor med sin mani om att saker ska vara exakt på samma plats? Spelar det så stor roll? Det har jag svårt att tro, för när de dör så har det inte betytt mycket. Bara att de rört till sitt liv mera istället för att känna av glädjen och bejaka varje ögonblick. Det är ett typiskt västvärlden problem iallafall. Där det inte finns problem - där skapar man problem!

.::.

No comments: