Wednesday, August 15, 2007

.:Pieces of Dead Hookers:.



.::.

Det är väldigt varmt idag. Nästan för jobbigt! Imorse vaknade jag till radion, 9:41 och det första jag hörde var "Pieces of Dead Hookers.". [Delar av döda horor]. Vilken skum sak att höra, det första man hör på en morgon! Anledningen till att jag behövde gå upp så tidigt [ehumm ;)] var för att bebisläkaren var klockan 11:00 idag i Crossville. Måste hinna med frukost och att slappna av innan man far. Det hanns med men jag vart kass i magen först, så slängde i mig flingorna på mindre än en kvart!

:::

Väl hos läkaren fick jag vänta 40 minuter, sedan gjordes det vanliga. Vikten kollades, urinen och pulsen på mig och allt var bra såklart. Sedan kollade min läkare om jag öppnat mig mer. Förra veckan på måndagen var det 2 cm, nu är det 3 cm. Nästa tid har jag på onsdag nästa vecka om bebis ej kommit innan. Som det känns nu lär hon väl aldrig komma! Men haha, hon ska inte få ha det skönt i magen för länge ändå. För om hon ej kommit till nästa läkartid så kommer de sätta igång mig på torsdag eller fredag. Så hon kommer vara här senast den 24de augusti! Yay! Tack som fan!! :D Bara max lite över en vecka nu med svullna kvällsfötter! O.o

::

Sedan for vi till svärföräldrarna, alla var runt köket men så fort vi kom splittrades alla typ. Kate gick iväg, Cheyenne gick iväg och Aaron gick och satte sig i sin fåtölj vid tvn. Alan gick strax iväg med och Kim satt och pratade med oss en stund. De är bra konstiga, den familjen. Kim är bra, men de andra verkar inte veta hur de ska bete sig. Alan hade ju hittat på saker, och fått oss att tycka synd om honom den där helgen de bråkat och på måndagen totalt vänt och betedde sig skitilla mot min Josh. Förstår mej ej på han, är väl alla tabletter han tar. Blir som en drogpåverkad människa blir. Opålitlig. Men det är inte mitt problem ändå!!

.::.

Nina gullegull. Saknar dig. Önskar du var hos mig nu ;).

.::.

No comments: