Sunday, May 27, 2007

.: Hitta på en rubrik? :.

Klockan är 10:35 och Daniel loggade just nu på msn. Men han är tyst som en mus. Varför?! Lite liv får det väl vara på långhåriga vikingen idag med! Han har tydligen köpt sig en ny skinnjacka. Coolt, hoppas den är snygg för jag har väl ingen aning! O.o

.::.

Igår stickade jag hela kvällen. Högervanten till Kim är nästan klar. Tycker dock den vart lite stor vid handleden, men de borde den ju inte vara! Men den känns skön andå. Det är tre vanliga varv kvar, sedan ihoptagningarna och tummen. Hjärtat ser jättefint ut också. Jag hoppas Kim kommer gilla dem! :O

.::.

Läskigt att larmet gick på banken igår. Men ingen polis har varit här idag och jag har faktiskt INTE rånat nån bank. Fattar inte, kanske har Amerika nån cp grej på G? Eller var någon därinne och rånade medans jag tog ut pengar på ATM? Hmm?

.::.

Världen är skum.

Och Nina. Ja, jag håller med. Du borde ha gått hem och sovit ruset av dig! ;)

.::.
.

No comments: