Friday, May 25, 2007

.: Suck Fredag! :.

Hej! Idag är det fredag.. men en ganska trist sådan skulle jag tro. Klockan är snart ett på dagen. Jag har diskat idag än så länge. Och håller på och tränar animal lore på en tamer i spelet så hon kan ha nightmares. De elaka svarta hästarna :O. Spelet ar ju kul i alla fall, ultima online heter själva spelet.

Josh är på jobbet och kommer ej hem förrän imorgon. Bläh :(

Jag fick ta o massmorda myror idag med. De drunknade allihopa! Wee!

Igår stickade jag på nybörjade vantar. Har redan stickat halva. Gör ett par till Kim. Högervanten lär ju bli klar idag eller imorgon kanske! Kim, Cheyenne och Kate var förbi här igår. De kom oanmälda mitt i när vi tittade på Lonesome Dove. Och Cheyenne hade en attityd som fick Josh att koka upp. Hon är 14 år och en ganska dryg sådan ibland. Jag vart sur på henne med, hon sa något om mat till hunden men vafan hur mkt ska en hund ha? Vi ger henne mat morgon och kväll precis så som de gör där borta. Skitunge till besserwisser. AAAH. Hunden äter ju upp all mat så fort hon får mat, brukade vara så med vatten med. Glupsk Issa! Jajamen!

Tror ej vi kommer behålla henne dock.. Alltså, jag ville int ens ha hund från början men Josh gav sig ej och skulle prompt ha henne. Han skulle ta hand om henne med o träna henne.. Sedan tycker inte jag att det här stället är bra for pälsdjur, för det finns loppor ute och de gillar ju pälsdjur! Hon blir aldrig en innehund. Och loppor vill inte jag ha här inne! Fan de går på allt och kostar massor o få bort :O

.::.

No comments: