Tuesday, May 22, 2007

.: Moder Jords Kärlek :.



Jag är så betagen av vackerheten i naturen. I Moder Jord. Hon är skön som ingen annan och skänker frid och ro i mitt sinne. Jag saknar de Svenska urskogarna. Jag saknar barren under mina nätta fötter, mossen pa de stora väldiga stenarna som Tor slungat en gång i tiden. Och jag saknar den svenska maten.. Och tillgången till olika restaruanger.. Kanske har jag lite av en storstads tjej inom mig trots allt, men bara lite!

.::.

Jag är hemma hos Kim och Alan och tvättar. Tjohej! Det ordnade sig i alla fall tillslut. Fick ju inte tag på henne igår så for ej med Josh i morse. Men Alan kom och hämtade både mig och tvätt. Tack och lov, fast det var inte väldigt mycket ändå som jag trodde att det skulle vara. Kanske Josh har en del i baksätet i bilen? Förmodligen har han det, men han kanske fick något av det tvättat hos sin boss i alla fall! :O Man kan väl hoppas? O.o

.::.

Jag vill spöka ut mig! Varför finns inte mina vänner här när jag vill busa? Det brukade jag och Essa göra hela tiden, så fort vi fick tråkigt så for kameran fram! Vi tog ju också många fina bilder. Synd att det slutade som det gjorde och jag är ledsen att jag ej kunde berätta allt för dig Essa. Just då var det fel tidpunkt i mitt liv.

.::.

Om 3 månader har jag bebis i famnen. Om 3 månader är jag mamma. Vad konstigt det känns! Och upplyftande och oroande.. Kommer jag bli en bra mor? Jag hoppas det! Har knappt ro med lilla Issa pissa, jag vet inte varför. Jag är väl ingen hundmänniska. Och det är Joshs hund! Klart jag gillar att gosa med henne, men att träna en valp? Nee.. jag hade hellre velat ha en kattunge! :O

.::.

Och en annan sak.. fy så trist det är att laga mat. Någon som vill leka kock åt oss? Please pwetty please!

.::.

I alla fall så måste jag nog rusa. Ha det fint allesammans. Vet att jag tänker på er mina vänner!

<3

.::.
.

No comments: